Aplikovaný marketing

EAN:9788080781576
Značka: Iura Edition

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
3,74 €
3,07 €
3,74 €
3,07 €
Anotácia
Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.

Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Helena Nízka
Značka Iura Edition
Rok vydania 2007
Poradie vydania 1. vydání
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 198
ISBN 978-80-8078-157-6
EAN 9788080781576
Interný kód 0248843
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy