Marketing

Séria: Ekonómia
EAN:9788081685507
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
21,90 €
17,96 €
21,90 €
17,96 €
Anotácia
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku.

Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu.

Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.
Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Jaroslav Kita
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 09.08.2017
Rok vydania 2017
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.9 x 24.9 x 2.9 cm
Hmotnosť 0.83 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 424
Edícia Ekonómia
Posledná dotlač 03/2021
ISBN 978-80-8168-550-7
EAN 9788081685507
Interný kód 0240346
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy