Aplikovaný marketing

EAN:9788081683824
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
10,90 €
1,96 € 18%
8,94 €
10,90 €
1,96 € 18%
8,94 €
Anotácia
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Milan Oreský
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 18.0 x 25.0 x 2.5 cm
Hmotnosť 0.74 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 352
ISBN 978-80-8168-382-4
EAN 9788081683824
Interný kód 0240186
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny