Digitálny marketing

Séria: Manažér
EAN:9788080909215
Značka: GRADA

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
18,99 €
2,85 € 15%
16,14 €
18,99 €
2,85 € 15%
16,14 €
Anotácia
Internet počas svojej evolúcie vytvoril niekoľko rôznych komunikačných kanálov, ktoré firmy môžu využívať pre svoju marketingovú komunikáciu. Okrem štandardných displejových formátov môžu byť marketingové správy na internete šírené aj prostredníctvom programatického nákupu, sociálnych sietí, internetových vyhľadávačov, produktových porovnávačov a katalógov, obsahového marketingu, natívnej reklamy, affiliate marketingu, emailovej komunikácie a mnoho ďalších. Široké možnosti komunikačných kanálov navyše disponujú benefitom personalizácie a hypercielenia, ktoré maximalizujú efekt vynaložených investícií na marketingovú komunikáciu. Kniha Digitálny marketing ponúka komlexný pohľad na internetové komunikačné kanály a pomáha čitateľovi identifikovať a manažovať tie najrelevantnejšie pre naplnenie komunikačných a ekonomických potrieb firmy.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Martin Kuchta
Značka GRADA
V predaji od 11.11.2024
Rok vydania 2024
Poradie vydania 2. vydání
Rozmery 17.0 x 24.5 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.27 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 160
Edícia Manažér
ISBN 978-80-8090-921-5
EAN 9788080909215
Interný kód 0463305
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny