Anotácia
Učebnica Distribúcia sústreďuje základné poznatky o distribúcii z pohľadu technicko-technologického, ako aj z pohľadu manažmentu distribučných procesov. Je zostavená v dvoch základných častiach. Prvá časť – Distribúcia v marketingu – obsahuje najnovšie poznatky z problematiky základov distribúcie ako jedného z najdôležitejších marketingových nástrojov. Je venovaná bližšej charakteristike jednotlivých aktivít fyzickej distribúcie. Ich vzájomným prepojením dochádza k logistickým výkonom firiem. Druhá časť – Distribučný manažment – obsahuje základý prehľad o hlavných úlohách a oblastiach rozhodovania v distribučných procesoch, ako aj o faktoroch, ktoré tieto rozhodnutia v značnej miere ovplyvňujú, a metódach, o ktoré sa distribučný manažment opiera. Na súbor týchto poznatkov nadväzujú poznatky o vybraných aktivitách v oblasti akvizičného a logistického distribučného systému a o základných typoch rozhodnutí v týchto oblastiach.