Informačné systémy marketingu IKT v integrovanom marketingu

EAN:9788022545143

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
18,50 €
18,50 €
Anotácia
Vysokoškolská učebnica Informačné systémy marketingu sa systematicky venujeme spoznaniu logiky fungovania informačných systémov od ich základov, prechádza cez ich aplikácie v podnikovom prostredí a končí špecificky pri systémoch používaných v marketingovom manažmente. Marketing, resp. jeho viditeľné časti, sú momentálne čoraz viac digitálne, resp. digitalizované, preto v poslednej časti učebnice rozpracovávame základy digitálneho marketingu.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Andrej Miklošík
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 296
ISBN 978-80-225-4514-3
EAN 9788022545143
Interný kód 0343664
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny