Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

EAN:9788074787119
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
13,20 €
10,82 €
13,20 €
10,82 €
Anotácia
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch. Výsledky skúmania týchto vzťahov poukazujú na skutočnosť, že vo vzťahoch medzi kultúrami, národmi a štátmi došlo v posledných rokoch k významným zmenám vplyvom multikulturalizmu. Monografia predstavuje jeden z prvých ucelených pohľadov na danú oblasť za použitia inovatívnej metódy skúmania. Zameranie na priemyselné zmiešané spoločnosti prekrýva biele miesta v oblasti výskumu danej problematiky. Výsledky výskumu možno ďalej rozvíjať a dopĺňať, čo môže pomocť vybraným priemyselným zmiešaným spoločnostiam zmeniť ich systém fungovania v prospech ich ekonomickej úspešnosti a stability.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Hana Janáková, Soňa Supeková
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2015
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.0 x 21.0 x 1.2 cm
Hmotnosť 0.23 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 168
ISBN 978-80-7478-711-9
EAN 9788074787119
Interný kód 0241920
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy