Koniec studenej vojny medzi predajcami a zákazníkmi

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
24,00 €
18,00 €
24,00 €
18,00 €
Anotácia

Je všeobecne známe, že 20 % predajcov robí 80 % predaja. Čo tí úspešní robia správne? Prečo väčšina zvádza dennodenný boj o prežitie? Prečo väčšina predajcov považuje predaj za boj? Prečo majú zákazníci pocit, že sa musia brániť? Prečo je to boj? Kto vyhráva? Sme odsúdení na večný zápas v tejto nekončiacej studenej vojne?

V tejto knihe sú zhrnuté celoživotné pozorovania dvoch ľudí: aké sú víťazné postoje profesionálov, ktorí sú majstrami v predaji, a ako správne zvládať zákazníkov, s cieľom ukončiť studenú vojnu medzi zákazníkmi a profesionálnymi predajcami.

V tejto knihe je 55 jednoduchých a ľahko pochopiteľných lekcií, ktoré sa zídu každému profesionálnemu predajcovi, manažérovi alebo vedúcemu predaja, bez ohľadu na to, koľko majú skúseností v oblasti profesionálneho predaja.

Existuje správny spôsob, ako ľuďom predávať. Jeho výsledkom je veľká spokojnosť zákazníkov, vysoké provízie, veľký počet vracajúcich sa zákazníkov a predaj novým zákazníkom, ktorých niekto odporučil.

Autori vám prostredníctvom tejto knihy povedia:

  • Čo presne musíte robiť, ak chcete viac (predaja, peňazí, času, atď...).
  • Ako majstri definujú „predaj“ (čo to ten „predaj“ vlastne je) – situácie opísané v knihe sú založené na reálnych skúsenostiach autorov.
  • Ako predávať tak, aby Váš zákazník nemal námietky voči cene.
  • Čo ľudí motivuje, aby si kúpili Váš produkt alebo Vašu službu.
  • Naučte sa predávať tak, aby ste mali čo najmenej reklamácií – aby ľudia Váš produkt jednoducho milovali!
  • Objavíte návod, ako sa vyhnúť tomu, aby ste ako predajca prestali mať radi svoj produkt.
  • Dozviete sa, čo je tou najlepšou reklamou
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Jim Mathers, Andrej Sizov
Značka GROW-UP Publishing, s.r.o.
V predaji od 03.08.2018
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 16.0 x 23.5 x 1.7 cm
Hmotnosť 0.39 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 186
ISBN 978-80-972137-2-5
EAN 9788097213725
Interný kód 0275007
Produktový manažér Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy