Krizový management pro malé a střední podniky

Séria: Ekonómia
EAN:9788081681066
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
5,60 €
4,59 €
5,60 €
4,59 €
Anotácia
Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve najmä malé a stredné podniky. Prehľadný, graficky spracovaný model vývoja potenciálnej krízy v podniku je pre manažérov dobrou pomôckou na ujasnenie si možných nebezpečenstiev bezprostredne súvisiacich s krízou a jej ďalším vývojom. Za veľký prínos knihy možno považovať prezentovanú metodiku tvorby systému krízového manažmentu a jej aplikácie. Snaha manažérov zaviesť krízový manažment totiž často končí v momente, keď nevedia, ako začať. Malé a stredné podniky pritom často nemajú finančné prostriedky na spoluprácu s externými konzultantmi, ktorí by pomohli pri tvorbe systému krízového manažmentu. Práve v tejto knihe nájdu návod na to, ako sa pripraviť na potenciálne krízové ohrozenie.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Marie Mikušová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 06.09.2017
Rok vydania 2014
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.5 x 1.5 cm
Hmotnosť 0.52 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 308
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-106-6
EAN 9788081681066
Interný kód 0241947
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy