Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
14,30 €
11,73 €
14,30 €
11,73 €
Anotácia
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.

Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Tomáš Gajdošík, Marian Gúčik, Zuzana Lencsésová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 16.08.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.0 x 1.3 cm
Hmotnosť 0.35 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 208
ISBN 978-80-8168-350-3
EAN 9788081683503
Interný kód 0240034
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy