Manažérske rozhodovanie v marketingu

Dostupnosť: Dostupnosť nie je známa
4,40 €
3,96 €
4,40 €
3,96 €
Anotácia
Publikácia má ambíciu predstaviť a vysvetliť vybrané oblasti problematiky manažérskeho rozhodovania v marketingu. Moderný marketingový manažment pracuje s dátami, preto je nevyhnuté, aby marketingoví manažéri rozumeli generickým oblastiam práce s dátami, ako aj možnostiam štatistických a marketingových analýz. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o predmetnú problematiku. Predložená literatúra ponúka možnosť rozšírenia poznatkov z oblasti marketingového výskumu. Učebnica prináša najnovšie teoretické poznatky domácich a zahraničných autorov. Zároveň uvádzame viacero príkladov, ktoré pomôžu čitateľovi sa zorientovať v predmetnej problematike. V rámci publikácie sa pracuje so softvérmi SPSS, R software, ale aj Gretl
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Eduard Baumöhl, Marián Čvirik, Marek Kukura, Renáta Ševčíková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2023
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 14.0 x 23.0 x 0.5 cm
Hmotnosť 0.17 kg
Počet strán 126
ISBN 978-80-225-5060-4
EAN 9788022550604
Interný kód 0424421
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy