Manažment organizácií

Séria: Ekonómia
EAN:9788081682421
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
11,50 €
9,43 €
11,50 €
9,43 €
Anotácia

Obsahom vysokoškolskej učebnice sú marketingovo-manažérske prístupy, ktoré sú predpokladom úspešného postavenia podniku na trhu a dosiahnutia pozície vrcholového manažmentu. Marketingové prostredie trhu možno v súčasnosti považovať za veľmi náročné, pretože úspešný manažér môže byť len ten, ktorý si osvojí moderné prístupy k rozhodovaniu, plánovaniu, organizovaniu, ku kontrole a k iným. V učebnici sa dočítate o moderných koncepciách manažmentu. Dosahovanie trvalej úspešnosti a prosperity podniku na trhu je základná požiadavka rozvoja spoločností, aby sa dosiahla spokojnosť ich zákazníkov a dodávateľov. Cieľom autorov bolo vytvoriť ucelený obsah základov manažmentu a takisto ucelený súbor poznatkov o princípoch, metódach, technikách manažérskej práce nielen pre študentov ekonomických, manažérskych a spoločenských študijných programov vysokých škôl, ale aj pre ostatných záujemcov o predmetnú problematiku z podnikateľského prostredia či verejnej správy.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Ladislav Mura, Dušan Šimo
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 04.09.2017
Rok vydania 2015
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.5 x 25.0 x 1.8 cm
Hmotnosť 0.58 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 264
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-242-1
EAN 9788081682421
Interný kód 0241803
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy