Manažment sociálnych sietí

Séria: Manažér
EAN:9788080907167
Značka: GRADA

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
16,99 €
2,55 € 15%
14,44 €
16,99 €
2,55 € 15%
14,44 €
Anotácia
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Michal Jankovič, Martin Kuchta
Značka GRADA
V predaji od 27.03.2024
Rok vydania 2024
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 16.5 x 24.0 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.25 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 144
Edícia Manažér
ISBN 978-80-8090-716-7
EAN 9788080907167
Interný kód 0444479
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny