Marketingový odbytový kanál

EAN:9788097056414
Značka: EZO.sk

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
9,90 €
Anotácia
Hlavnou úlohou marketérov z celého sveta je zistiť, čo zákazníci chcú a uspokojiť ich vždy tým najlepším. Pre pomoc pri splnení týchto cieľov je kladený dôraz na popísanie základných marketingových pojmov a bližšia špecifikácia cesty produktu a služby ku zákazníkovi cez odbytový kanál. Táto publikácia sa zaoberá marketingom a detailne rozoberá marketingovú distribučnú politiku. Zároveň sa zaoberá implementáciou účinnejšieho systému marketingových nástrojov v oblasti info-komunikačných technológii, ktoré na základe poznania viac ako 14 tisíc firiem z celej Európy, mali za následok zvýšenie výnosov a produktivity firiem.
Informácie o produkte
Názov v originále Marketingový odbytový kanál
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Dorčák
Značka EZO.sk
V predaji od 01.12.2010
Rok vydania 2010
Poradie vydania 1. vydanie
Rozmery 14,8 x 21,0 x 1,5 cm
Hmotnosť 0,21 kg
Väzba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet strán 146
ISBN 978-80-970564-1-4
EAN 9788097056414
Interný kód 0112291
Produktový manažér Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy