Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

EAN:9788057106364
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
16,50 €
2,97 € 18%
13,53 €
16,50 €
2,97 € 18%
13,53 €
Anotácia
Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či právnych vzťahov a situácií v prostredí slovenských i zahraničných hospodárskych trhov, ktorých skúmanie je nevyhnutné pre rozhodovanie podnikateľského subjektu pri vstupe na zahraničný trh. Publikácia sa od ostatných v odbore odlišuje praktickým rozmerom skúmanej problematiky, ktorú reprezentujú poznatky autora plynúce z jeho vlastnej výskumnej činnosti i zo spolupráce so zástupcami zahraničných korporátnych spoločností. Vysokoškolská učebnica je primárne určená pre študentov študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá so špecializáciou marketingová a masmediálna komunikácia, prípadne mediálne a informačné kompetencie a podporne aj pre študentov druhého stupňa právneho a ekonomického charakteru pre osvojenie si praktických súvislostí spojených s medzinárodným podnikaním. Je však cenným zdrojom informácií aj pre manažérov spoločností či iných vedeckovýskumných pracovníkov z oblastí medzinárodného podnikania a medzinárodného marketingu.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Adam Madleňák
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 28.11.2023
Rok vydania 2023
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.4 x 21.4 x 0.8 cm
Hmotnosť 0.16 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 116
Posledná dotlač 04/2024
ISBN 978-80-571-0636-4
EAN 9788057106364
Interný kód 0437557
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny