Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Séria: Ekonómia
EAN:9788081681196
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: POSLEDNÉ KUSY
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
4,20 €
0,76 € 18%
3,44 €
4,20 €
0,76 € 18%
3,44 €
Anotácia

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Kristína Viestová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 04.09.2017
Rok vydania 2014
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.5 x 22.0 x 1.5 cm
Hmotnosť 0.31 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 148
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-119-6
EAN 9788081681196
Interný kód 0241946
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny