Nové pravidlá marketingu & PR

EAN:9788081091490
Značka: Eastone

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
18,99 €
14,24 €
18,99 €
14,24 €
Anotácia
Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vtupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.

Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.

Informácie o produkte
Názov v originále Nové pravidlá marketingu & PR
Druh sortimentu Kniha
Autor David Meerman Scott
Značka Eastone
V predaji od 11.12.2011
Rok vydania 2010
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.5 x 22.5 x 3.2 cm
Hmotnosť 0.53 kg
Väzba Pevná s prebalom matná
Počet strán 288
ISBN 978-80-8109-149-0
EAN 9788081091490
Interný kód 0123968
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy