Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

Séria: Ekonómia
EAN:9788074789946
Ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
17,70 €
14,51 €
17,70 €
14,51 €
Anotácia
V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.
Informácie o produkte
Podnázov Ako smerovať a viesť podnik k udržateľnému úspechu
Druh sortimentu Kniha
Autor Monika Hudáková, Jozef Papula, Zuzana Papulová, Ján Papula
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 23.08.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.5 x 25.0 x 2.2 cm
Hmotnosť 0.56 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 236
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-7478-994-6
EAN 9788074789946
Interný kód 0240229
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy