Priamy marketing

Séria: Ekonómia
EAN:9788089047383
Značka: Iura Edition

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: POSLEDNÉ KUSY
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
8,00 €
1,44 € 18%
6,56 €
8,00 €
1,44 € 18%
6,56 €
Anotácia
Publikácia vysvetľuje a analyzuje základné pojmy, funkcie, význam, úlohy a využitie priameho marketingu, podstatu a modely integrovanej marketingovej komunikácie, proces efektívneho plánovania a realizácie akcií priameho marketingu, databázový marketing, základy a spôsoby použitia metód priamej distribúcie. U čitateľa sa predpokladajú určité teoretické vedomosti z oblasti marketingu, predovšetkým základných pojmov a marketingových teórií
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Značka Iura Edition
Rok vydania 2002
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.0 x 21.0 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.17 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 148
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-89047-38-3
EAN 9788089047383
Interný kód 0244290
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny