Princípy mikroekonómie

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
15,00 €
2,70 € 18%
12,30 €
15,00 €
2,70 € 18%
12,30 €
Anotácia
Učebnica Princípy mikroekonómie aktualizuje doterajšie učebné materiály v súvislosti so zmenami európskeho i celosvetového ekonomického prostredia, na ktoré ekonómia ako spoločenská veda reaguje.
Obsahuje dvanásť nosných tém, ktoré autori vysvetľujú najmä na základe poznatkov neoklasickej ekonómie a marginálneho prístupu k rozhodovaniu ekonomických subjektov.
Obsahom učebnice sú súhrnné poznatky o predhistórii ekonomickej vedy, o jej vzniku a o ďalšom rozvoji mikroekonómie, metódy vedeckého skúmania a základné vysvetlenia spôsobu grafických zobrazení a ich interpretácie, ktoré predstavujú základný nástroj na pochopenie ekonomických javov a procesov. Ďalšie kapitoly pozostávajú z analýzy trhového mechanizmu, jeho prvkov, problematiky pružnosti dopytu a ponuky s dôrazom na správanie a rozhodovanie spotrebiteľa. Autori takisto definujú základné poznatky o jednotlivých kategóriách nákladov, príjmov, zisku a o vzťahoch medzi nimi. Veľkú dôležitosť autori prikladajú trhom výrobných faktorov a vysvetľujú ich oceňovanie.
Učebnica je prínosná nielen pre študentov ekonomickej vedy, ale aj pre staršie ročníky študentov, resp. odborníkov z praxe, ktorí si potrebujú ozrejmiť podstatné súvislosti mikroekonomického prostredia.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Mária Horehájová, Jana Marasová, Barbora Mazúrová, Jozef Horeháj
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 15.01.2019
Rok vydania 2019
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.2 x 24.2 x 1.4 cm
Hmotnosť 0.42 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 248
Posledná dotlač 12/2023
ISBN 978-80-8168-976-5
EAN 9788081689765
Interný kód 0288569
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny