Stratégia medzinárodného podnikania

EAN:9788022548984

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
25,80 €
25,80 €
Anotácia
Pre všetky úspešné firmy je typických niekoľko spoločných prvkov, ktoré ich odlišujú od firiem menej úspešných. Tieto prvky sú: schopnosť formulovať vhodnú medzinárodnú stratégiu, schopnosť tvoriť vhodné partnerstvá pre dosahovanie svojich cieľov, schopnosť zamestnať správnych ľudí a viesť ich, schopnosť vytvoriť a implementovať adekvátne metódy v oblasti corporate governance, ako aj adekvátnu organizačnú štruktúru a schopnosť učenia sa. Preto autorský kolektív spojený v tejto publikácii prináša a sprostredkúva poznatky z oblasti internacionalizácie, investovania v zahraničí, tvorby medzinárodných stratégií, vytvárania medzinárodných partnerstiev, strategických aliancií, fúzií a akvizícií. Časti učebnice sú venované i medzinárodným aspektom riadenia v oblasti corporate governance, ako aj vedenia ľudských zdrojov, ktoré sú často považované za dôležitý, ak nie najdôležitejší faktor úspechu na zahraničných a globálnych trhoch.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Soňa Ferenčíková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2022
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 328
ISBN 978-80-225-4898-4
EAN 9788022548984
Interný kód 0393675
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny