Strategické partnerstvá

EAN:9788085402926
ako fenomén globálnej ekonomiky
Značka: INFOPRESS

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
8,00 €
6,16 €
8,00 €
6,16 €
Anotácia
Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví. Publikácia ponúka možnosť zoznámiť sa s jestvujúcimi typmi a formami aliančných a partnerských vzťahoch medzi podnikmi ziskovej i neziskovej sféry, upozorňuje na ich možnosti a riziká. Načrtáva genézu vzniku a formovania sa rôznych foriem kooperácií, snaží sa zadefinovať jednotlivé pojmy a vymedziť ich, vysvetľuje špecifiká jednotlivých typov vzťahov a poukazuje na ich súčasné využívanie v praxi ako aj participáciu poradenských firiem na príprave niektorých typov vzťahov, joint venture, akvizíciách a fúziách. Zaradenie do vednej disciplíny: Ekonomika - strategický manažment Cieľové skupiny: Dielo je určené vedeckej komunite, vysokoškolským a stredoškolským pedagógom, doktorandom, študentom ale najmä manažérom, ktorí strategické vzťahy plánujú, využívajú alebo o ich využívaní len uvažujú.
Informácie o produkte
Podnázov ako fenomén globálnej ekonomiky
Druh sortimentu Kniha
Autor Eva Smolková
Značka INFOPRESS
V predaji od 01.04.2009
Rok vydania 2009
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.3 x 21.0 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.31 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 228
ISBN 978-80-85402-92-6
EAN 9788085402926
Interný kód 0094323
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy