Udržateľnosť

EAN:9788080908997
Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
Značka: GRADA

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
22,99 €
3,45 € 15%
19,54 €
22,99 €
3,45 € 15%
19,54 €
Anotácia
Dôvera zákazníkov ohľadom vyhlásení značiek o svojich ekologických a sociálnych aktivitách neustále klesá. Na druhej strane veľa firiem sa obáva obvinenia z greenwashingu. Udržateľné značky sa riadia win-win-win stratégiou: prinášajú hodnotu zákazníkom, firmám konkurenčnú výhodu a zároveň chápu ekologické a sociálne problémy, ktorým spoločnosť v čase klimatickej krízy čelí. Kniha opisuje tie najlepšie postupy a stratégie, ako môžu značky zmeniť svoju produkciu, distribúciu a marketingovú komunikáciu, aby boli viac ekologicky a sociálne udržateľné a zároveň aby si zvýšili dôveryhodnosť v očiach zákazníkov a zlepšili svoje finančné výsledky.
Kniha obsahuje kapitoly: Klimatická zmena a značky, Udržateľnosť v marketingu, Vlastnosti udržateľnej značky, Stratégia udržateľnej značky, Hlavné aktivity udržateľnej značky, Udržateľné inovácie a udržateľný dizajn, Nové technológie podporujúce udržateľné značky, Ukazovatele výkonnosti udržateľnej značky, Komunikácia udržateľnej značky, Spolupráca a transformačné partnerstvá a Greenwashing.
Informácie o produkte
Podnázov Ako vybudovať značku v čase klimatickej zmeny
Druh sortimentu Kniha
Autor Katarína Chomová
Značka GRADA
V predaji od 01.11.2024
Rok vydania 2024
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 16.5 x 24.0 x 1.8 cm
Hmotnosť 0.53 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 320
ISBN 978-80-8090-899-7
EAN 9788080908997
Interný kód 0462763
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny