Základy marketingu

EAN:9788080781569
Značka: Iura Edition

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
8,64 €
7,08 €
8,64 €
7,08 €
Anotácia

Publikácia poskytuje komplexný pohľad na základné marketingové činnosti, ktoré musia súčasné podniky v podmienkach narastajúceho konkurenčného prostredia, procesov globalizácie, rozvoja informačných technológií a rastúcich požiadaviek zákazníkov nevyhnutne uplatňovať vo svojom podnikaní. Je rozdelená do piatich základných častí: základné pojmy marketingu a tvorba marketingovej koncepcie, strategické a marketingové plánovanie, marketingové prostredie a marketingový informačný systém, segmentáciu trhu a analýza nákupného správania, nástroje marketingového mixu.

Publikácia by mala osloviť študentov, ktorí sa na profesionálnu marketingovú dráhu pripravujú, manažérov, ktorí profesiu už vykonávajú, ako aj všetkých podnikových zamestnancov, ktorí si chcú rozšíriť vedomosti z oblasti marketingových aktivít.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Gabriela Bartáková, Viera Cibáková
Značka Iura Edition
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2007
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 16.0 x 22.0 x 1.9 cm
Hmotnosť 0.40 kg
Počet strán 224
ISBN 978-80-8078-156-9
EAN 9788080781569
Interný kód 0241061
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy