Základy Public Relations

EAN:9788740219739
Značka: NEW ERA

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
5,00 €
3,75 €
5,00 €
3,75 €
Anotácia
Celé stáročia zostávalo PR iba čiastočne vyvinutým predmetom. Jeho rozvoj bol potlačovaný tými, ktorí mali zlé zámery a zaujímali sa o jeho použitie oba pre svoje postranné motívy. Do príchodu Hubbardovej technológie, ktorá so sebou priniesla objavy o komunikácii a pravej povahe človeka, public relations nebol ucelený predmet, ktorý by bol prospešný spoločnosti a jednotlivcovi. Public relations je technológia. Má svoje vlastné zákony.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor L. Ron Hubbard
Značka NEW ERA
V predaji od 07.06.2018
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 44
EAN 9788740219739
Interný kód 0261860
Produktový manažér Jana Knopová (jana.knopova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy