Bankový marketing

EAN:9788075529480
Princípy a špecifiká
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
10,90 €
1,96 € 18%
8,94 €
10,90 €
1,96 € 18%
8,94 €
Anotácia
Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu. V úvodných kapitolách sa venuje vývoju bankovníctva na Slovensku a vymedzení vzťahov medzi finančným trhom, bankovníctvom a bankovým marketingom. Následne ponúka prehľad o hlavných segmentoch na bankovom trhu, ako aj o základných prvkoch marketingového mixu, ďalej plynulo prechádza problematikou budovania a riadenia vzťahov so zákazníkmi a významu zákazníckej skúsenosti, čím sa dá nahliadnuť na „nové“ bankovníctvo i jeho potenciálnych disruptorov (narušiteľov). V závere sa zamýšľa nad spoločenskou zodpovednosťou bánk i bankového marketingu. Publikácia je určená primárne zainteresovanej odbornej verejnosti, ktorá má záujem o problematiku bankového marketingu.
Informácie o produkte
Podnázov Princípy a špecifiká
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Štarchoň
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 03.05.2018
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.0 x 21.5 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.17 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 120
ISBN 978-80-7552-948-0
EAN 9788075529480
Interný kód 0265389
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny