Kvalita produktu v službách a cestovnom ruchu

EAN:9788022544788

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
14,40 €
14,40 €
Anotácia
Vysokoškolská učebnica obsahuje základné poznatky z oblasti kvality, zavádzania systémov manažérstva v organizáciách poskytujúcich služby. Systém manažérstva vychádza z procesného prístupu, predstavuje procesnú orientáciu v oblasti zavádzania systémov manažérstva kvality, environmentálneho manažérstva, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a tiež hovorí o integrácii systémov manažérstva kvality. Dôraz sa kladie na zvyšovanie spokojnosti zákazníka a na zvyšovanie výkonnosti organizácie.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Marta Karkalíková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 228
ISBN 978-80-225-4478-8
EAN 9788022544788
Interný kód 0343642
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny