Manažment sociálnych sietí

Sociálne médiá ako marketingový a?komunikačný nástroj
Značka: GRADA

Plugin.StockAvailability.ShortText.RESTR

Dostupnosť:
21,95 €
Popis
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu. Manažment sociálnych sietí prináša komplexný pohľad na sociálne siete, ich vplyv na marketing, firmu a spoločnosť ako takú. Ponúka prehľad sociálnymi sieťami a detailne sa venuje sociálnym sieťam relevantným pre lokálny trh. Na manažment jednotlivých sociálnych sietí sa pozerá z obsahového aj z výkonnostného hľadiska a čitateľovi buduje poznatkovú bázu potrebnú pre efektívny manažment sociálnych sietí.
Informácie o produkte
Podnázov Sociálne médiá ako marketingový a?komunikačný nástroj
Druh sortimentu eKniha
Autor Michal Jankovič, Martin Kuchta
Značka GRADA
Rok vydania 2024
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 144
Interný kód 0445939
Produktový manažér Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy