Marketing

Séria: Ekonómia
EAN:9788081681363
Výklad pojmov
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
6,90 €
1,24 € 18%
5,66 €
6,90 €
1,24 € 18%
5,66 €
Anotácia

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.

Informácie o produkte
Podnázov Výklad pojmov
Druh sortimentu Kniha
Autor Kristína Viestová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2014
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.7 x 25.0 x 1.6 cm
Hmotnosť 0.45 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 184
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-136-3
EAN 9788081681363
Interný kód 0241927
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny