Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: POSLEDNÉ KUSY
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
13,10 €
2,36 € 18%
10,74 €
13,10 €
2,36 € 18%
10,74 €
Anotácia
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Ladislav Bedřich, Jana Nová, Mária Tajtáková
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 01.09.2017
Rok vydania 2016
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.0 x 21.0 x 0.9 cm
Hmotnosť 0.27 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 196
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-407-4
EAN 9788081684074
Interný kód 0240010
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny