Marketing podnikov cestovného ruchu

Séria: Ekonómia
EAN:9788081688126
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
16,40 €
2,95 € 18%
13,45 €
16,40 €
2,95 € 18%
13,45 €
Anotácia
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov cestovného ruchu bez ohľadu na ich veľkosť a predmet podnikania. Z obsahového hľadiska je publikácia venovaná mikromarketingu producentov služieb cestovného ruchu, sprostredkovateľom služieb cestovného ruchu a marketingu atraktivít cestovného ruchu. Len v nevyhnutnej miere si všíma aj problematiku marketingu cieľového miesta cestovného ruchu.
Kniha je určená nielen tým, ktorí podnikajú v rôznych odvetviach služieb cestovného ruchu (ubytovacie a pohostinské zariadenia, cestovné kancelárie a cestovné agentúry, návštevnícke atraktivity), ale aj výkonným zamestnancom, ktorí sú nositeľmi marketingu vo svojej každodennej práci.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Marian Gúčik
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 23.02.2018
Rok vydania 2018
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.5 x 24.1 x 1.5 cm
Hmotnosť 0.42 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 248
Edícia Ekonómia
ISBN 978-80-8168-812-6
EAN 9788081688126
Interný kód 0261101
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny