Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

EAN:9788022551199

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
25,00 €
22,50 €
25,00 €
22,50 €
Anotácia
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy sú dopĺňané konkrétnymi prípadovými štúdiami z praxe firiem, aby mal čitateľ možnosť konfrontácie teoretických poznatkov s reálnymi praktickými príkladmi. Jej súčasťou je aj kapitola vyhodnocujúca výsledky originálneho prieskumu (uskutočneného autormi učebnice), zameraného na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente firiem pôsobiacich na Slovensku.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Otília Zorkóciová
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2024
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 364
ISBN 978-80-225-5119-9
EAN 9788022551199
Interný kód 0440920
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy