Mikroekonómia 2

EAN:9788081680540
Teória spotrebiteľa
Značka: Wolters Kluwer

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
3,30 €
0,59 € 18%
2,71 €
3,30 €
0,59 € 18%
2,71 €
Anotácia

Podstatná časť učebnice sa venuje neoklasickému modelu spotrebiteľa a správaniu individuálneho spotrebiteľa v konkrétnych situáciách, ako sú jeho rozhodovanie pri výbere nakupovaných statkov, optimálny výber vzhľadom na disponibilný dôchodok a ceny tovarov, voľba medzi pracovným a voľným časom, rozhodovanie v kontexte rizika či znižovanie rizika prostredníctvom kúpy informácií a poistenia. Obsahuje takisto poznatky výskumu viacerých čiastkových ekonomických disciplín, ako sú hospodárska politika, dejiny ekonomických teórií či makroekonómia.

Súčasťou učebnice sú aj konkrétne príklady, ktoré majú pomôcť uvedomiť si kľúčové faktory ovplyvňujúce rozhodovanie spotrebiteľa i tie, ktoré, naopak, spotrebiteľ pri rozhodovaní neberie do úvahy, pretože sa mu zdajú nepodstatné.

Učebnica je určená predovšetkým študentom 2. a 3. stupňa ekonomických vysokých škôl ako prostriedok na prehĺbenie a obohatenie ich vedomostného potenciálu o správaní a rozhodovaní jednotlivých subjektov na trhu. Cenné poznatky v nej však nájde každý čitateľ zaujímajúci sa o ekonómiu ako o vedu skúmajúcu reálne situácie hospodárskeho života
 

Informácie o produkte
Podnázov Teória spotrebiteľa
Druh sortimentu Kniha
Autor Mária Horehájová, Jana Marasová
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2014
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.5 x 1.0 cm
Hmotnosť 0.25 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 128
ISBN 978-80-8168-054-0
EAN 9788081680540
Interný kód 0239940
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny