Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stra

EAN:9788080783983
Značka: Iura Edition

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
3,00 €
2,46 €
3,00 €
2,46 €
Anotácia
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie.

Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Janka Táborecká-Petrovičová
Značka Iura Edition
Rok vydania 2011
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 17.0 x 24.0 x 0.7 cm
Hmotnosť 0.20 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu lesklá
Počet strán 108
ISBN 978-80-8078-398-3
EAN 9788080783983
Interný kód 0244472
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy