Multimediácia

EAN:9788080611491
Virtuálny znak a text

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
6,61 €
4,96 €
6,61 €
4,96 €
Anotácia
Prozaik a autor viacerých vedeckých, odborných aj popularizujúcich diel z oblasti teórie komunikácie, teórie jazyka a literatúry v publikácii Multimediácia podáva základy teórie textu pre publicistov a má praktický cieľ. Chce začínajúcich i zrelých pracovníkov médií masovej komunikácie, publicistov, redaktorov, ale aj manažérov, politikov, tvorivých pracovníkov v oblasti propagácie a public relations oboznámiť s najnovšími poznatkami o špecifickej funkcii textu v médiách, o mechanizmoch pôsobenia médií masovej komunikácie na text, informáciu a jej význam. Publikácia podáva súhrn základných poznatkov o špecifickej funkcii textu v médiách z hľadiska psychológie a semiotiky sociálnej komunikácie, textového označovania a etiky textu – jej štúdium si preto vyžaduje základnú prípravu zo štylistiky, rétoriky, logiky a filozofie.
Informácie o produkte
Podnázov Virtuálny znak a text
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Valček
Značka Vydavateľstvo SSS
V predaji od 14.10.2005
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 15.0 x 20.8 x 0.6 cm
Hmotnosť 0.19 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu matná
Počet strán 136
ISBN 80-8061-149-1
EAN 9788080611491
Interný kód 0059967
Produktový manažér Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy