Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

EAN:9788081092701
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
Značka: Eastone

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
18,99 €
14,24 €
18,99 €
14,24 €
Anotácia
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.

Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Informácie o produkte
Podnázov Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
Názov v originále Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Druh sortimentu Kniha
Autor David Meerman Scott
Značka Eastone
V predaji od 21.04.2015
Rok vydania 2015
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 16.5 x 23.3 x 2.8 cm
Hmotnosť 0.49 kg
Väzba Pevná s prebalom lesklá
Počet strán 264
ISBN 978-80-8109-270-1
EAN 9788081092701
Interný kód 0186961
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy