Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu

EAN:9788081092701
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
Značka: Eastone

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • (skladom
18,99 €
4,75 € (25%)
14,24 €
Anotácia
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.

Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.

Informácie o produkte
Podnázov Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
Názov v originále Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Druh sortimentu Kniha
Autor David Meerman Scott
Značka Eastone
V predaji od 21.04.2015
Rok vydania 2015
Poradie vydania 1. vydanie
Rozmery 16,5 x 23,3 x 2,8 cm
Hmotnosť 0,49 kg
Väzba Pevná s přebalem lesklá
Počet strán 264
ISBN 978-80-8109-270-1
EAN 9788081092701
Interný kód 0186961
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy