Slovník teórie médií A-Ž

EAN:9788081190421

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: POSLEDNÉ KUSY
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
19,80 €
4,95 € 25%
14,85 €
19,80 €
4,95 € 25%
14,85 €
Anotácia
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Informácie o produkte
Názov v originále Slovník teórie médií A-Ž
Druh sortimentu Kniha
Autor Peter Valček
Značka Literárne informačné centrum
V predaji od 26.03.2012
Rok vydania 2012
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 18.0 x 24.5 x 2.5 cm
Hmotnosť 0.73 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 352
ISBN 978-80-8119-042-1
EAN 9788081190421
Interný kód 0127073
Produktový manažér Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny