Teória masmediálnej (dis)komunikácie

EAN:9788080612900

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
8,27 €
6,20 €
8,27 €
6,20 €
Anotácia
Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tentoraz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával (dramaturg, televízny redaktor i technik atď.), sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Hlavný akcent spočíva na tzv. obrazovkovom vysielaní, kde detailne rozpitváva jednotlivé nástrahy, ktoré si divák ani pri hlbšom zamyslení častokrát ani neuvedomuje. Autor vykresľuje predovšetkým tienistú stránku médií (ako to už samotný názov naznačuje), ich sklon (i spôsobilosť) manipulovať s recipientom informácií. Jednotlivé fakty podáva Stadtrucker živo, zrozumiteľne, vedecký nádych dáva textu punc reálneho, nezneprehľadňuje. K dielu by sa napokon mal vo svojom vlastnom záujme dostať každý, pretože informácie, ktoré obsahuje, sú bez výnimky alarmujúcim podnetom na zamyslenie pre celú spoločnosť.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Ivan Stadtrucker
Značka Vydavateľstvo SSS
V predaji od 26.03.2008
Rok vydania 2008
Poradie vydania 1. vydání
Rozmery 14.5 x 21.0 x 2.7 cm
Hmotnosť 0.58 kg
Väzba Brožovaná bez prebalu matná
Počet strán 480
ISBN 80-8061-290-0
EAN 9788080612900
Interný kód 0083184
Produktový manažér Kristína Lovásová (kristina.lovasova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy