Teória masmediálnej (dis)komunikácie

Plugin.StockAvailability.ShortText.RESTR

Dostupnosť:
8,15 €
Popis
Vďaka bohatým praktickým i teoretickým skúsenostiam nám tento raz autor predkladá prácu s nanajvýš aktuálnou problematikou. Okrem postov, ktoré v oblasti médií zastával (dramaturg, televízny redaktor i technik atď.), sa opiera aj o vlastný dlhoročný výskum. Hlavný akcent spočíva na tzv. obrazovkovom vysielaní, kde detailne rozpitváva jednotlivé nástrahy, ktoré si divák ani pri hlbšom zamyslení častokrát ani neuvedomuje. Autor vykresľuje predovšetkým tienistú stránku médií (ako to už samotný názov naznačuje), ich sklon (i spôsobilosť) manipulovať s recipientom informácií. Jednotlivé fakty podáva Stadtrucker živo, zrozumiteľne, vedecký nádych dáva textu punc reálneho, nezneprehľadňuje. K dielu by sa napokon mal vo svojom vlastnom záujme dostať každý, pretože informácie, ktoré obsahuje, sú bez výnimky alarmujúcim podnetom na zamyslenie pre celú spoločnosť.
Informácie o produkte
Druh sortimentu eKniha
Autor Ivan Stadrucker
Značka Vydavateľstvo SSS
Rok vydania 2008
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 468
Interný kód 0321028
Produktový manažér Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy