Vplyv Psychológia presviedčania

EAN:9788081092596
Značka: Eastone

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • (skladom
13,99 €
3,50 € (25%)
10,49 €
Anotácia
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov sa od svojho prvého vydania stala klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma populárna psychológia. Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, dopodrobna rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému máme tendencie pri svojom rozhodovaní podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie či uvažovanie.
Následne dáva návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha Vplyv sa tak stáva výbornou príručkou nielen pre pracovníkov v oblastiach marketingu, reklamy či obchodu, ale aj pre spotrebiteľov, klientov a zákazníkov. Bola preložená do 26 jazykov a teraz po prvýkrát vychádza aj v slovenčine.
Informácie o produkte
Názov v originále Vplyv Psychológia presviedčania
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert B. Cialdini
Značka Eastone
V predaji od 15.10.2014
Rok vydania 2014
Poradie vydania 1. vydanie
Rozmery 15,6 x 22,6 x 2,2 cm
Hmotnosť 0,37 kg
Väzba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet strán 280
Posledná dotlač 01/2017
ISBN 978-80-8109-259-6
EAN 9788081092596
Interný kód 0174860
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy