Vplyv Psychológia presviedčania

EAN:9788081094262
Doplnené a rozšírené vydanie
Značka: Eastone

Objednávku (na dobierku) prijatú v pracovný deň do 13:30 expedujeme ihneď, najneskôr na druhý deň.

Dostupnosť: IHNEĎ odosielame
  • ( KNIHCENTRUM.sk )
  • ( KNIHCENTRUM.sk Bratislava )
19,99 €
5,00 € 25%
14,99 €
19,99 €
5,00 € 25%
14,99 €
Anotácia
Jedna z najdôležitejších kníh úspešných marketérov a predajcov sa od svojho prvého vydania stala takmer kultovou klasikou pre všetkých čitateľov, ktorých zaujíma psychológia ovplyvňovania a presviedčania. Kniha Vplyv vysvetľuje, prečo tak ľahko podliehame určitým podnetom, a ako túto skutočnosť eticky uplatniť v podnikaní, ale aj v bežnom živote.
Autor, svetovo uznávaný odborník, na konkrétnych príkladoch z médií, reklamy, politiky, predajných stratégií známych firiem, či dokonca armády a siekt, detailne a veľmi zrozumiteľne rozoberá každú „zbraň vplyvu“ – princíp ovplyvňovania či presviedčania, ktorému pri rozhodovaní sa máme sklony podľahnúť alebo mu automaticky prispôsobiť svoje správanie a uvažovanie. Následne poskytuje návod na to, ako tieto princípy využiť vo svoj prospech; alebo naopak – ako sa voči nim obrniť. Kniha bola preložená do vyše 40 jazykov a už tri desaťročia sa drží na popredných miestach rebríčkov najlepších kníh vo svojej kategórii.
Informácie o produkte
Podnázov Doplnené a rozšírené vydanie
Druh sortimentu Kniha
Autor Robert B. Cialdini
Značka Eastone
V predaji od 07.11.2021
Rok vydania 2021
Poradie vydania 2. vydání
Rozmery 16.7 x 23.4 x 4.8 cm
Hmotnosť 0.84 kg
Väzba Pevná bez prebalu lesklá
Počet strán 496
Posledná dotlač 04/2024
ISBN 978-80-8109-426-2
EAN 9788081094262
Interný kód 0371003
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy
Vývoj ceny