Základy manažmentu

EAN:9788080784553
2., prepracované a doplnené vydanie
Značka: Wolters Kluwer

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
9,60 €
7,87 €
9,60 €
7,87 €
Anotácia

Autor analyzuje vznik a vývoj hlavných koncepcií západného manažmentu, ktoré sú východiskom ich uplatňovania na Slovensku. Proces manažmentu chápe ako komplexný, viacdimenzionálny systém, čiže ako syntézu manažérskych funkcií, rozhodovania a informačného procesu. Z manažérskych funkcií, ktoré sú jadrom manažmentu, je stredobodom pozornosti plánovanie, najmä strategické plánovanie, organizovanie a v rámci neho organizačná štruktúra, vedenie ľudí a kontrola. Autor uzatvára dielo časťou venovanou subjektom manažmentu. Najväčší dôraz kladie na úlohu manažérov ako ručiteľov spoločenskej zodpovednosti podnikov – ekonomickej, právnej, etickej, filantropickej – ako nevyhnutnej symbiózy týchto dimenzií manažérskej práce. Novú éru civilizácie v súčasnosti pokladá za naliehavú výzvu na zmenu organizácií a manažmentu v záujme budúcnosti podnikania.

Publikácia je určená pre študentov Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Vďaka komplexnosti a originálnosti poslúži tiež študentom iných fakúlt ekonomického zamerania. Mnoho nových poznatkov a podnetov pre svoj profesionálny rozvoj v nej nájdu aj praktizujúci manažéri.

Informácie o produkte
Podnázov 2., prepracované a doplnené vydanie
Druh sortimentu Kniha
Autor Mikuláš Sedlák
Značka Wolters Kluwer
V predaji od 31.08.2017
Rok vydania 2012
Poradie vydania 2. vydání
Rozmery 16.5 x 22.0 x 2.6 cm
Hmotnosť 0.54 kg
Počet strán 330
ISBN 978-80-8078-455-3
EAN 9788080784553
Interný kód 0240496
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy