Zmyslový marketing

Na základe Vašej požiadavky titul obratom objednáme u vydavateľa. Kontaktujte nás, prosím.

Dostupnosť: Na vyžiadanie
10,30 €
Anotácia
Cieľom predloženej vysokoškolskej učebnice je vytvoriť koncepčný základ pre chápanie zmyslového marketingu, jeho špecifikácie a aplikačné možnosti. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku zmyslového marketingu.

Učebnica sa opiera o najnovšie poznatky v predmetnej problematike, prináša najnovšie teoretické poznatky domácich i zahraničných autorov. Zároveň uvádza množstvo reálnych príkladov z praxe pre lepšie pochopenie problematiky, ako aj preukázania teoretických poznatkov v praxi.

Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Marián Čvirik, Eva Hanuláková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2022
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 126
ISBN 978-80-225-4888-5
EAN 9788022548885
Interný kód 0382474
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@pemic.sk)
Ceny dopravy