Marketingový manažment

Titul je vypredaný u vydavateľa. Využite funkciu Strážiť dostupnosť, budeme Vás informovať, ak sa situácia zmení.

Dostupnosť: Vypredané
10,60 €
Anotácia
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Informácie o produkte
Druh sortimentu Kniha
Autor Marián Čvirik, Eva Hanuláková
Značka Vydavateľstvo EKONÓM
Rok vydania 2022
Poradie vydania 1. vydání
Počet strán 130
ISBN 978-80-225-4886-1
EAN 9788022548861
Interný kód 0378141
Produktový manažér Andrea Rudinská (andrea.rudinska@knihcentrum.sk)
Ceny dopravy